-->

September 11, 2013

Tesco dan The Causal Vacancy

Semalam teman pakwe g Tesco cari barang.  Bila sampai dekat tempat home appliances tu, singgahlah kejap dekat tempat clearance stock. Of course laa nak tengok barang barang murah.  Berjimat cermat kan.

Then ternampak buku JK Rowling, The Casual Vacancy dijual di Tesco, shelf home appliances, tempat clearance items. Like what??  Gila apa? Firstly buku tu keluar dalam 70++ or something.  Now Tesco jual rm 9.90? Gila apa.

Aku pun macam orang terencat menjerit keriangan minta pakwe aku buku tu.

Omg nak nak nak nak nak.

And he was like ambil lah awak.

Bila dah ambil buku tebal ajaib tu, aku teringat aku ada baca review favourite blogger aku.  Katanya The Casual Vacancy tak best langsung.  Dia tak habiskan pun baca sebab terlalu boring.  Jauh sangat bezanya daripada cerita Harry Potter.

Bila dah teringat aku pun pikir balik, kalau buku tu seronok dibaca, mesti buku habis dijual instead of letak kat tempat clearance dengan harga kemain murah.  Buku hard cover kot.  Tak pernah lak nampak buku Murukami dijual macam tu.  Mesti tak berbaloi dibeli ni

Last last aku letak je balik buku tu.  Betul, aku takde nampak review baik pasal buku ni lagi.  Tapi yang sedihnya Harry Potter series dijual berjuta juta copies tapi buku nie hanya layak dijual time clearance dengan harga runtuh macam ni. Sadis gak sebenarnya.


LIKE it of you like it ;)

0 yummy sh0utouts: