-->

July 12, 2015

SesopieRosa Tunang

Tunang dah 6 bulan, baru nak update blog. Amboi busy sangat ke lepas jadi tunang orang? Hahahahahha

10 Januari 2015 saya selamat ditunangkan dengan buah hati time satu sekolah, time kerja Jusco sesama, time belajar UTM sama sama. Alhamdulillah.

Nak tunang pun banyak cabaran, mula mula halangan mak ayah dan abang abang. Alhamdulillah dah boleh terima akhirnya.



Lepas tu masalah tarikh pulak. Nak tarikh 17hb juga kononnya sebab sama dengan tarikh start bercinta. Gediknya. Last last tak jadi. Lepastu tukar 11hb. Lepastu mcam susah pula nak buat hari Ahad. Makanya, jadi 10hb Januari je



Lepas masalah tarikh, datang masalah cincin pula. Order cincin yang boleh carve out nama sendiri custom made dekat Kuala Kangsar. Malangnya Kuala Kangsar banjir haritu, dengan cincin pun dihanyutkan air. Last last beli cincin dekat Wah Chan je.



Alhamdulillah majlis tunang berjalan lancar haritu. Cuaca pun okay okay saja alhamdulillah. Akhir kata, terima kasih pada keluarga yang menghulurkan wang dan tenaga untuk majlis. Serta saudara mara yang bertungkus lumus menjayakan majlis, kawan kawan yang datang memeriahkan majlis. Dan pada keluarga Rosa, minta maaf jika ada sebarang kekurangan dalam majlis.



Insyallah bertemu lagi dalam majlis akhir tahun ni



Akhir kata, doakan persiapan majlis saya akhir tahun ni berjalan lancar dan moga jodoh kami berdua berpanjangan. Kad kahwin siap nanti kami ajak semua kenalan.

Wheee, Sopi dah tunang lah!



Btw, baju saya dibuat oleh adik si Rosa, Suka sangat sangat baju kurung with bow, Pelamin pulak barang barang saya pinjam kat DIYProjects. Lepastu di gubah gubah sikit oleh kakak saudara dan makcik makcik.





LIKE it of you like it ;)

0 yummy sh0utouts: